• Timebeskrivelser

  • Timebeskrivelser

Det er morsommere å trene sammen med andre!

Gruppetimer er for deg som trives best sammen med andre. Her får man trent med motiverende instruktører og til inspirerende musikk. Les timebeskrivelsene våre nedenfor så ser du hvilke timer som passer for deg!

Puls 45

En variert treningsøkt med trinn og kombinasjoner som er enkle å følge. Morsomt og effektivt.
Varighet: 45 min.

Sykkel

Her sykler vi sammen til lystig musikk på spesialbygde sykler. I denne timen får du tilrettelagt en variert løype og musikken motiverer deg. Timen passer for alle.
Varighet: 60 min.

Styrke i Sal

Styrketrening i sal med vekter hvor belastningen reguleres etter behov og din fysiske form. Her får du styrketrening i gruppe med god veiledning og til fengende musikk.
Varighet: 60 min.

Sirkeltrening i Hur

En intervallbasert sirkeltrening i HUR- apparatene i 1. etasje. Instruktøren veileder gjennom de forskjellige øvelsene. Fokus på uttøying for å øke bevegeligheten.
Varighet: 60 min.

Step 30

Topp kondisjonstrening hvor vi bruker stepkasser som kan reguleres i høyden. Enkle og kjekke trinn til fengende musikk.
Varighet: 30 min.

MRL 30

Styrketime hvor vi legger vekt på øvelser for mage-rumpe-lår. Vi bruker hovedsakelig øvelser uten utstyr og med egen kroppsvekt.
Varighet: 30 min.

Slynge

Slynger er et fantastisk bra treningsverktøy som passer for alle. Funksjonell trening for hele kroppen. Enkelt og veldig effektivt. Vi jobber i gruppe med basisøvelser og fokus på god teknikk.
Varighet: 60 min.

Gladmix

Dette er en treningstime med fengende musikk og enkle, men kjekke trinn. Gøy kondisjonstrening der du får danset deg i form. Avsluttes med styrketrening for mage og rygg.
Varighet: 50 min.

BasisBall

I BasisBall settes styrke, kondisjon, hurtighet, balanse, stabilitet, mobilitet og koordinasjon i system. Dette er basistrening med medisinball og er allsidig trening som passer for alle.
Varighet: 45 min.

Yoga-Styrke

Kombinerer yoga, tai-chi og pilates i en time der du trener styrke, balanse og stabilitet. Avsluttes med avspenning.
Varighet: 60 min.

Puls-Styrke

Morsom kondisjonstrening til fengende musikk i første halvdel av timen, deretter styrketrening med vekter.
Varighet: 60 min.

Turnus

Innholdet i denne timen vil variere fra uke til uke. Følg med på oppslag i resepsjonen og på vår webside/ facebookside.

Vil du prøve en ny time så husk å møte opp 10 min. før timen begynner, så du kan få litt informasjon om hvordan timen er lagt opp.